sobota 1. listopadu 2014

Tína


Je plyšová hračka v teplém kožíšku a s tepajícím srdíčkem.Nádherná kočičí slečna, která se nám vrátila od nových majitelů na kost vyhublá a duševně strádající a dnes rozdává radost a mír v duši všem,kdo to potřebují.Když prvně přišla do našeho depozita, byla veselé ,důvěřivé a mazlivé kotě,ale po návratu z nového „ domova „ jen jedla a jedla a tupě se dívala do očí každého z nás, kdo jsme ji vzali na ruce. Ale naše časté mazlení jí vrátilo důvěru v člověka a dnes nevíme, kdo potřebuje kontakt víc, zda ten plyšový mazel nebo my lidé.Chcete-li na chvíli zapomenout na starosti, problémy,zahnat stres,přijďte si vzít Tínu na klín, položte si ji na ruce na zádíčka a odhalí se vám jemné,teplé,zvláštně,ale úžasně zbarvené mourovaté bříško od světle žluté po odstíny růžové. Kočička se ani nehne, bude vám koukat do očí,ani nemrkne,jen přede, pak vám jemně obejme předníma tlapkama hladící ruku a nepopsatelně slastný pocit se vám rozleje kolem srdce. Tak si to s ní užívám já,mám to vždy za odměnu po vykonané práci . Potom ji začnu pusinkovat na tom měkkém bříšku,to má moc  ráda a na oplátku mi vjede tlapkama do vlasů. To už vytáhne i drápky,aby můj účes byl potom co nejdokonalejší. Mazlení se všema kočičkama mi dopřeje příliv sladkých endorfínů, ale Tína svou oddaností a něžnou přítulností působí přímo opojně. Při úklidu ji mám téměř pravidelně za krkem,pokud je tam zrovna volno, a když ne,tak rošťačí někde nablízku,dokonce se umí i prát,ale jen s kamarády. Je to jen jako. Kdo k nám přijde, hned si jí všimne, o to se Tínuška samozřejmě postará sama upřeným pohledem s žádostí – vem si mě na ruky-!!! Já v ní vidím do budoucna kočičku vhodnou na felinoterapii, mohla by pomáhat v nemoci a samotě starým lidem na lůžku. Hladit kočičku, která se přitulí a dopřeje starým rukám příjemné živočišné teplo, to pohladí i duši stařenkám a stařečkům na sklonku života. Tína to dokáže.

                  

                                                                                                               ZS.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat